קידום אורגני ושיפור יחס המרה לאתרי איקומרס

בקצרה, מזה קידום אורגני בגוגל?

קידום אתרים אורגני בגוגל seo או בשמו המלא
Search Engine Optimization
הינו תהליך שהמותג חייב לעבור כדי להופיע בביטויים רלוונטיים במנוע החיפוש.
כך נראית תוצאה אורגנית במנוע החיפוש google. 

Organic Promotion

יתרונות הקידום אורגני בגוגל

01

קידום שלא תלוי בזמן או כסף

לא מדובר פה בקמפיין ממומן ולכן כל קליק לא עולה לכם כסף בשונה מקידום ממומן. ככל שהאתר שלכן יתקדם במנוע החיפוש כך תוכלו לחסוך בתקציבי פרסום או שתוכלו להשתמש בתקציב הזה לערוצי פרסום נוספים שיכולים להעלות את האמינות למותג שלכן.

02

קידום אורגני הוא הבסיס לכל מותג

אם את לא שם את לא קיימת. אם אין לך קמפיין באוויר אף אחד לא יוכל למצוא אותך. לא חבל?

03

אין סוף לרעיונות היצירתיים שיכניסו טראפיק לאתר המותג שלך

בקידום אורגני יש לנו את היכולת לכתוב על טרנדים ונושאים שמעניינים את הקהל שלנו כדי שנוכל להגיע אליהם בדרך עקיפה. נחזק את אמון המותג מול הקהל ובסופו של יום נגרום להם להבין שאנחנו המותג המדויק עבורם.

04

קידום אורגני מדויק ולכן הוא גם יביא לכן לידים מדויקים ולקוחות משלמים

גולש לא יכנס לאתר אם לא חיפש חיפוש מדויק בגוגל, גולש שמחפש ביטוי מסוים במנוע החיפוש מצפה לקבל את התוצאה אליה הוא התכוון ולכן הוא יוזר ממוקד יותר שיוביל לרכישה מהירה יותר.

05

אמינות

ישנם גולשים שלא יכנסו לתוצאות ממומנות כדי ״שלא ימכרו להם״ ולכן הם יבחרו להכנס לתוצאות אורגניות ושם לבצע את הרכישה. הרכישה מגיעה ממקום של בחירה ולא של ״כפייה״.

אז מה אני מציעה לכן?

נתחיל מהתחלה…
בניתן אתר והשקעתן בו סכום מכובד אבל הוא לא מתקדם לשום מקום?
לפני שאתן מאשימות את בונה האתרים שלכן תבינו איך זה עובד…
אתן מוציאים לא מעט על קידום ממומן, גוגל פייסבוק ניסיתם כבר הכל.
אבל אתן מרגישות שאתן דורכות במקום.
גם אם אתן מרגישות שהמותג שהשקעתן בו כל כך לא יצליח תדעו שיש עוד תקווה.
קיימות סיבות רבות לכך שהאתר שלכן פשוט לא מספק את הסחורה או לא עולה על הציפיות שהיו לכן בתחילת הדרך.
אז תדעו שזה פתיר וכל מה שאתן צריכות הוא מישהי מקצועית שתעבור על אתר המותג שלכן ותבדוק האם ישנה סיבה טכנית, שיווקית או סיבה אחרת שמהווה מקל בגלגלים…
אני כאן כדי להגיד לכן מה לא עובד והכי חשוב, אני כאן כדי להגיד לכן מה צריך לתקן והאם זה בכלל יכול לעבוד.
תחשבו שאתן מכניסות את הרכב למוסך, אז כזה בדיוק.
התפקיד שלי הוא למצוא איזה חלק בפאזל לא תקין ומה צריך לעשות כדי להחזיר את החלק לשימוש…
תתפלאו, אבל לא תמיד הפתרון הוא ״לקנות חדש״.

אז מה אני בעצם עושה?

סוקרת את האתר

מפיקה דוח טכני לאתר

מבצעת מחקר מתחרים ומחקר נישה (יכול להיות שחסר לכן דיוק) 

מבצעת מחקר מילות מפתח

בונה תכנית אסטרטגית עם פוטנציאל כניסות אורגניות לאתר

יוצרת מסמך טרגוט ייעודי לאתר הכולל מילות מפתח

דוח שיפור יחס המרה לאתר

נוי, אני רוצה להתחיל איתך תהליך

לחצי כאן >

Listen to SUCCESS STORIES

What they’re saying

Q&A

?

לאילו מותגים התהליך מתאים?

!

התהליך מתאים למותגים בינוניים וגדולים שסולקים בחודש החל מ – 50k ומעלה.

?

למה את לא עובדת עם מותגים קטנים?​

!

אני עובדת עם מותגים קטנים אך בהיקפים אחרים. ניתן לקבוע איתי פגישת ייעוץ ממוקדת – לקביעת פגישה לחצי כאן

?

כיצד ניתן לשפר את יחסי ההמרה בחנות אונליין?​

!

שיפור יחסי המרה בחנות אונליין מושג באמצעות מספר פעולות ממוקדות: ניתוח חווית המשתמש וביצוע התאמות במבנה האתר ובתוכן, ביצוע בדיקות A/B כדי לבחון גרסאות שונות של עמודי המוצר והעמודים המרכזיים, שיפור התהליך הקניה והפיכתו לפשוט ונוח יותר, וכן בניית אמון באמצעות ביקורות, המלצות ואבטחת מידע. בנוסף, יש לשים דגש על יצירת הצעות ערך ברורות והנעה לפעולה אפקטיבית.

?

למה חשוב לעקוב אחר ביצועי האתר ולהתאים את האסטרטגיה בהתאם לתוצאות?​

!

מעקב מתמיד אחר ביצועי האתר חשוב כדי להבין אילו פעולות קידום עובדות ואילו דורשות שיפור. באמצעות כלי אנליטיקה כמו Google Analytics ניתן לנתח את התנהגות המבקרים באתר, לזהות בעיות ולראות אילו עמודים ומוצרים מצליחים להמיר יותר. כך ניתן לבצע שיפורים והתאמות באסטרטגיה השיווקית, להימנע מבזבוז משאבים על פעולות שלא מניבות תוצאות ולמקסם את ההשקעה בקידום האורגני ובשיפור יחסי ההמרה.

Take ME To The TOP

אני רוצה לקחת את המותג שלי לשלב הבא!