קידום אתרים אורגני בגוגל seo או בשמו המלא
Search Engine Optimization
הינו תהליך שהמותג חייב לעבור כדי להופיע בביטויים רלוונטיים במנוע החיפוש.
כך נראית תוצאה אורגנית במנוע החיפוש google.
לא מדובר פה בקמפיין ממומן ולכן כל קליק לא עולה לכם כסף בשונה מקידום ממומן. ככל שהאתר שלכן יתקדם במנוע החיפוש כך תוכלו לחסוך בתקציבי פרסום או שתוכלו להשתמש בתקציב הזה לערוצי פרסום נוספים שיכולים להעלות את האמינות למותג שלכן.
אם את לא שם את לא קיימת. אם אין לך קמפיין באוויר אף אחד לא יוכל למצוא אותך. לא חבל?
בקידום אורגני יש לנו את היכולת לכתוב על טרנדים ונושאים שמעניינים את הקהל שלנו כדי שנוכל להגיע אליהם בדרך עקיפה. נחזק את אמון המותג מול הקהל ובסופו של יום נגרום להם להבין שאנחנו המותג המדויק עבורם.
גולש לא יכנס לאתר אם לא חיפש חיפוש מדויק בגוגל, גולש שמחפש ביטוי מסוים במנוע החיפוש מצפה לקבל את התוצאה אליה הוא התכוון ולכן הוא יוזר ממוקד יותר שיוביל לרכישה מהירה יותר.
ישנם גולשים שלא יכנסו לתוצאות ממומנות כדי ״שלא ימכרו להם״ ולכן הם יבחרו להכנס לתוצאות אורגניות ושם לבצע את הרכישה. הרכישה מגיעה ממקום של בחירה ולא של ״כפייה״.
סוקרת את האתר
מפיקה דוח טכני לאתר
מבצעת מחקר מתחרים ומחקר נישה (יכול להיות שחסר לכן דיוק)
מבצעת מחקר מילות מפתח
בונה תכנית אסטרטגית עם פוטנציאל כניסות אורגניות לאתר
יוצרת מסמך טרגוט ייעודי לאתר הכולל מילות מפתח
דוח שיפור יחס המרה לאתר
הנעה לפעולה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
שירות הליווי בקידום אורגני לחנויות אונליין כולל מספר שלבים קריטיים שמטרתם לשפר את הנראות והביצועים של החנות במנועי החיפוש. השירות מתחיל במיפוי מקיף של מילות המפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק של החנות, ניתוח תחרות, וביצוע אופטימיזציה לתוכן האתר. בנוסף, השירות כולל בניית קישורים איכותיים, שיפור חווית המשתמש והתאמה למובייל, וכן מעקב מתמיד אחרי ביצועי האתר והתאמה של אסטרטגיות בהתאם לתוצאות המתקבלות.
שיפור יחסי המרה בחנות אונליין מושג באמצעות מספר פעולות ממוקדות: ניתוח חווית המשתמש וביצוע התאמות במבנה האתר ובתוכן, ביצוע בדיקות A/B כדי לבחון גרסאות שונות של עמודי המוצר והעמודים המרכזיים, שיפור התהליך הקניה והפיכתו לפשוט ונוח יותר, וכן בניית אמון באמצעות ביקורות, המלצות ואבטחת מידע. בנוסף, יש לשים דגש על יצירת הצעות ערך ברורות והנעה לפעולה אפקטיבית.
מעקב מתמיד אחר ביצועי האתר חשוב כדי להבין אילו פעולות קידום עובדות ואילו דורשות שיפור. באמצעות כלי אנליטיקה כמו Google Analytics ניתן לנתח את התנהגות המבקרים באתר, לזהות בעיות ולראות אילו עמודים ומוצרים מצליחים להמיר יותר. כך ניתן לבצע שיפורים והתאמות באסטרטגיה השיווקית, להימנע מבזבוז משאבים על פעולות שלא מניבות תוצאות ולמקסם את ההשקעה בקידום האורגני ובשיפור יחסי ההמרה.
השאירי פרטים ואחזור אלייך בהקדם